Saturday, July 21, 2012

"..Karnival Ibadah.."

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum.1st post utk Ramadhan.Alhamdulillah Ya Allah kerana aku masih lagi diberi peluang untuk bertemu dgn bulan yg penuh barakah ini.Alhmdulillah kerana aku diizinkan untuk merasai nikmat berpuasa,serta berpeluang untuk tarbiah diri dlam KARNIVAL IBADAH nie.taknak hurai panjang bab puasa atau ramadhan nie,cuma nak berpesan sesuatu untuk mengingatkan diri sendiri disamping mengingatkan kawan2.insya'Allah.
Semoga bulan ini menjadi madrasah untuk mentarbiah diri kita menjadi ke arah yang lebih baik... Semoga bulan ini melatih kita untuk terus sabar dan tabah dengan ujian yang dihadapi. Semoga bulan ini mendidik kita utk mula qiamullail,,solat sunat,,membaca Al-Quran dan melakukan amal jariah. Semoga kita tdak hnya melakukan bnda2 baek hanya pada bulan Ramadhan shj,ada baiknya kita menjadikan Ramadhan ini sbg satu titik permulaan untuk kta berubah ke arah yg lebih baik.
~terus istiQamah dlam berusaha menjadi Khalifah Allah yg lbih baek...
Saya nak ambik kesempatan untuk memohon maaf di atas segala salah,keikhlafan pekerti kpd yg mengenali saya ataupun tdak.mhon maf jg sekiranya saya ada "ter" salah bg info mungkin..Ana asif jiddan a'la kulli hal.Jom3 same2 kita manfaatkan Karnival Ibadah nie.
"..Ramadhan Kareem,Allahu yubarik fih.." (^_^)
Sekian sahaja,, Jaga Diri & Jaga amal elok2,Jaga Hati & Jaga Iman Baik2. -wslm-
::Mengejar Lailatul Qadar,,insya'Allah::

No comments: