Saturday, April 30, 2011

totally blank...!

salam..

mood bella sdih sbb dpat tau bella xdpat utk mktb...!nver give up,,bt ryuan.mga bhsil insya'Allah.dlm ksedihan Allah bg kgembiraan...Alhmdulillah,bella dpat twrn matrikulasi di Kolej Matrikulasi Perlis(KMP) dlm bdg perakaunan prgrm staun.persoalannya adkh bella akn mnerima @ mnolak twrn tsbt????wallahua'lam..lihat sje nti ye.hehe.still cygkan STAM tp dh kkurangan smgt utk mneruskan pngajian...entah mngapa bella pn xtau.mga dberi ptunjuk Illahi dlm mbuat kputusan.i'm totally blank!

‘’Ya Allah,lapangkan dadaku ini.prmudhkan sgala urusan.brilah aku ptunjuk yg sbenar2nya Ya Illahi.hamba bingung utk mbuat kputusan.apakah jalan yg tbaek utk aku?apakah bdg yg tbaek utk aku disisiMu Ya Allah…???bantulah hambaMu ini,,hny pdMu aku bserah…krana Engkau laa Maha Agung Maha pencipta seluruh alam.kpdMu jua aku kembali.bantulah aku dlam mbuat kputusan.mga kputusan yg akan ku ambil nti adlh yg tbaek utk aku.amin Ya Rabbal’alamin.’’ jg dri & jg amal. –wslm-

2 comments:

Belakang Garisan Pena said...

ambil je Matrik perlis tu... rezekii dah tu.. Setahun setengah ja kan? Insya-Allah semua selamat.. Amin2

Nik said...

kriey : insya'Allah.juz wait & c.huhu