Saturday, October 3, 2009

sjenak bpk..

salam wt smue..


mnusia nie kkdg kte tgk luaranny bek tp xsmstiny dlamanny jg bek
mnusia nie kkdg kte tgk luaranny hudOh tp xsmstiny dlamnny jg hudOh
sO jgn laa kte mnilai ssorg tuu hny ngn mlihat luaranny sj,
krna de jg yg nmpk bgus tp sbenarny hampeh!
aku pn xtau r dr mne dtgny idea tuk aku reka kte2 nie...mgkin ttbe dtg ilham tuk mreka kte2 nie..huk3...aku bkanlaa de ilmu sstera tp stkat yg aku mmpu j....it is fct,xsmstiny pe yg kte tgk pd luaran ssorg tuu sm ngn dlamanny...tp xsmue cmtu...jgn slh d ertikan plak erh...tuu cbb lau kte nk knal tau nk bshabat ngn ssorg tuu jgn kte tgk dr luaranny j...cntohny kte tgk sorey tuu cntik,elok dpndg bkan brerti prngainy jg bley djdikan ikutan yg mbw kte k jaley Allah..erm cnclusionny dcni nk bshabat k nk knal ngn ssorey jgn tgk dr luaran j..mstilaa tgk dr sg dlaman,adkah die tuu bley mbimbing kte mngajar kte tau mberi ncihat k arah kbenaran n k jaley Allah S.W.T...aku xpndai cgt nk brmdah helah nie tp its juz trying..hu3..mga2 pe yg aku ckpkan nie akn mnjdi pnduan idup korg erh...tq kt ssape yg mberi tnjuk ajar n ncihat kt aku slame nie xpecially my fmily,teacers,friends seniors n bla3...huk3..aknku jdikan ncihat tuu sbg pnduan lam idup yg smntara nie,insya'Allah...n xlpe gk tq kt ssape yg sdi snggah kt my simpLe blog nie...hrap korg still fllow my blog n slekey laa cmmnt erh...huk3...tguran korg akn jg ku jadikan ncihat lam idupku...stkat nie j laa post wt kli nie..xde cter bst r tuk kli nie erh,sory...
last but not lease hrap korg dpat doakan kjayaan aku tuk xm yg kn mnjelang nie...syukran..ma'a salamah wailalliqa' wainsya'Allah....jg dri n jg amal,-wslm-

1 comment:

MUJAHID MUDA said...

biasala la tu , yg penting hati bersih, yg pnting kita jgn mudah mnghukum seseorg, sesnugguhnya allah tidak melihat pada zahir seseorang, bahkan pada hatiny, mulia hatinya, maka mulialah segalanya.. firman allah swt. ان الله لا ينظر الى صوركم بل فى قلوبكم....
awk kenal ke sape saya ni ?? nk tau perkembangan ttg sy,silalah ke blog saya then jgn linkkan blog sy pada blog awk, pahtu klu nk follow lg elok, insyallah sy sentiasa update blog tu. insylllah yg apa berfaedah dalam blog 2,ambik sebgai pengajaran dan yg xberfaedah tohok jauh2.. blog sy www.e-haizam.blogspot.com